מסר מפויס, אך ברור; "רוצים אחדות ורגיעה; החקיקה תושלם"

מהדורת הבוקר No Comments on מסר מפויס, אך ברור; "רוצים אחדות ורגיעה; החקיקה תושלם"

ח"כ ארז מלול במהדורת הבוקר: "אנחנו רוצים אחדות ורגיעה, לא להתסיס. הייתה הסכמה בעניין הסבירות אבל הצד השני חזר בו. אנחנו מייחלים שתהיה הסכמה, אבל התהליך ימשיך עד להשלמת החקיקה"

ארז מלול צילום: Yonatan Sindel/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ ארז מלול (ש"ס), אומר במהדורת הבוקר (ראשון) עם בצלאל קאהן ודוד חכם, כי "אנחנו מייחלים שתהיה הסכמה, אבל התהליך ימשיך עד להשלמת החקיקה. הייתה הסכמה בעניין הסבירות אבל הצד השני חזר בו. גם פרופ' אלבשן ומשפטנים נוספים העידו על כך בוועדת חוקה". 

"זה לא משהו פוליטי. זה מחלוקת משפטית", הוסיף חבר הכנסת מלול, עורך דין במקצועו. "בית המשפט קצת חרג בשימוש בעילת הסבירות ולא יתכן שנבחרי ציבור יהיו נתונים למבחן השופטים ולא למבחן הציבור".

הוא דחה את הטענה כי נבחרי הציבור זקוקים לריסון משפטי: "אף שר לא ימנה אנשים לא ראויים, הוא רוצה להצליח בתפקידו. בשביל זה יש את הציבור ויש גם את התקשורת ומבקר המדינה". הוא הביא כדוגמא את ליברמן, שקיבל כשר האוצר "החלטות שפגעו בציבורים שלמים, מי הוריד אותו? הציבור בקלפי. יש יותר דמוקרטיה מזה?"

על האפשרות להסכמות: "אני בטוח שדרעי עושה מה שהוא יכול. תמיד עדיף הסכמה. אבל הייתה כבר והם פיצצו אותה. העניין המהותי הוא שקשה ל'פלג התל אביבי' לראות את הימין בשלטון".

מלול מתח ביקורת על היועצת המשפטית לממשלה: "היועמ"שית מיארה הטילה כתם על ציבור שלם ואמרה שכביכול מופעלים לחצים בתיקים ואחרי זה פרקליטים בכירים הכחישו מכל וכל. אני דרשתי ממנה לדעת במה מדובר".

עוד הדגיש מלול: "אנחנו רוצים אחדות ורגיעה, לא להתסיס. לקיים את מדיניות הממשלה, להוביל מהלכים, בנושא יוקר המחיה בפרט".



0 תגובות